Monday, December 20, 2010

kuang ajr nyer budak!

aku x twu ar sapa sgt yg rajin jual num aku kat tandas TS..kuang ajr nyer budak!
kalo aku tau sapa yg jual num aku 2 tau ar apa aku nk buat....b*** nyer budk..
kn aku dh mencarut...mlm td aku lah satu mamat poyo meses aku..aku tny lah "niew sapa? maner dpt num aku?
dier ckp"niew fatin zulaikha erk? nama aku Imran..aku dpt num ko kat Tandas Ts"..aku pown terkejut ar!aku ckp lah "yup! huh?!dier tulis apa kat tandas uh?Dier ckp yg org 2 tulis "spe nk awek amik num niew...pas2 ada nama ko".....aku pown x twu nk ckp apa agy..polak doh!mangkuk ayun tol ar sapa yg jual num aku..
mmg siot!!!!!!!!!!!!!lbh kurang mcm 2 ar meses aku ngan mamat poyo 2..aku pown x ingt sgt..2 yg aku mls nk bg num aku kat sapa2...tp aku x der ar caya sgt kat mamat poyo 2 100%..enth2 ada yg nk kenakn kau..aku x tau ar..mula2 aku tau ada org jual num aku kat tds Ts mcm2 prsn ada..polak,takot sumernyer la except happy!





No comments:

Post a Comment