Saturday, February 19, 2011

Aku x suka dier lah!

aku x tau lah nape ngan MINAH niew..
x abis2 nk campur urusan peribadi aku..aku x prnh kaco urusan peribadi dier..
kdg aku rimas n polak..KO TAU ERK?!aku RIMAS!
dh aku x suka dier..mknernyer aku x nk kapel ngan dier..ko pujuk aku mcm maner pown aku tetap x kn
terima dier..aty aku bkn untuk dier...ko ingat aku niew patung erk..x der prsnaan..cuba ko..kalo
aku pksa ko kapel ngan dier..ko x nk arn..mcm 2 jugk ngan aku ..aku puji sikap ko ngan mamat 2..korang saling membantu..BAGUS!..yg laky dpt aku..yg ko dpt mamat dak klas sebelah..bgs2..kalo aku pujuk aku skali pown..then aku kapel ngn dier..tp aku ttp x der prsnan at dier..bg aku buang masa jerw lah yg dier kapel ngan aku..cari lah pompan lain..kdg2 aku menyampah ngan ko..ko tau SBB APA?dgn perangai ko..dgn gaya ko..bila ko ckp BI mula lah dialek ko yg aku sndri pown x tau x nk ckp mcm ner..ish!

No comments:

Post a Comment