Friday, February 18, 2011

perarakan maulidur rasul at shah alam..

ary selasa ary uh aku gi shah alam..gi perarakan..best giler!!!
bnyk gak manusia yg aku jmpe..kiataorg bgn kul 4 pg..then grk kul 5 pg..dlm bas rmai yg tido..trmsk aku..
smpai sana kul 6 pg.. aku tgk r..mcm 2 lah..smpai jerw solat then tukar bj...lps sarapan kena berdiri at tmpat yg disediakn.lama seh!pnt n polak..dh ar pnas..,rmai gak aku nmpk..org tua ada,bdk U ada,dak skola pown ada..ingtkn nk cari pkwe br tp x jmpe ar..hahahha..teboh! lama seh!pnt n polak..dh ar pnas..sementara menunggu uh aku tgk sume diri tgk..tp kitaorg ada yg main sep2,amik gmbr,memekak n best seh2..aku x kn lupa itu...dlm 8.30 kitaorg pown gerak ar,.. masa aku jln skali uh aku bye2 dax2 kecik..dh abis abis perarakn kitaorg msk stadium..sejuk!kitaorg dok ats skali..masa naik gayat seh!blakang tmpt kitaorg duduk dax laky dr skola maner aku pown x tau.....tp aku x  terpikat pown..huhuhu..
time teranum aku nk tido ,time bdk uh wat part tinggi terkejut aku..x jd langsung aku tido..tgj jerw lah..ada skali uh aku gi tandas ngan iera n fiqah..aku tunggu dorang at luar..tp ada larh satu MINAH niew at skola maner aku pown x tau..pndg aku slek lah..aku pown x tau naper..dier oikir cantik ar 2..NENEK aku lg cantik ar..dh abis 2 aku blk tmpt kitaorg blk..lps hijaz nyanyi penyampaian hadiah...skola jalil x menang pown..yg aku x sangka skola nanding menang 2 acara..lps abis majlis kitaorg gi mkn..sedap!abis mkn kitaorg amik gmbr tok kenangan...nanty  ada masa aku mskkn gmbr k!dh abis amik gmbr gi kedai petronas iaitu kdai MESRA..huhuhuhu..bnyk gak duit aku abis at situ yg best uh aida blanja aku...abis beli naik bas tok blk oztel..dlm bas rmai tido trmsk aku skali..penat doh!smpai kitaorg jerit jalil menang tp hakikatnyer hny kami yg tau..kenagan ini x kn dpt aku lupa smpai bila2...

No comments:

Post a Comment