Tuesday, November 23, 2010

aku dan dier sudah ok!

hari niew tiba2 dier anta meses aku..sbrnya masa aku tenagkn fikiran aku..aku tgh gado ngan dier..
aku pown x tau naperw aku gado ngan dier..hahahhahah..pelik kn?gado pown x tau sbb apa..
hahhahh..sbrnyer dr mlm td aku dh okey ngan dier..aku terkejut jugk bila dier anta meses at aku..
seronok?enth lah..aku rasa biasa jerw..hahahha..tiba2 dier anta bley kita jd kwn?
aku kata lah sure bley..gembiranyer seolah2 aku kapel balik ngan dier..tp enth..
hny dier sj yg tau..lps 2 aku lupa segalanyer..lgpun aku dh mls nk gado agy ngan dier..
x der guna nyer pown..lps niew aku tetap kwn dgn dier.aku arap dier lah sahabat aku...
itu yg aku arap kn..
                
                         KAU LAH SAHABAT KU!
                               AKU SAYANG KAMU SBGAI SAHABAT!

No comments:

Post a Comment