Saturday, November 6, 2010

pergi bercuti di PD!

hari niew mmg best giler!
ye ar mak bpk aku bwk aku gy mandi pantai!
walaupun x mandi tgk org mandi pown jd ar!
ombak besar..rasa nk mndi pown ada gak..
tp aku x bwk baju pulak..lgpun mk aku kata "akq,x yah mndi ar..lecehlah nk tukar bj!"
aku pown ok ar...
sementara adq,abg n abh aku mandi..
aku n acu pown prgi lah shopping2 at situ..
x bnyk pown aku beli just kicen nama aku jerw..
aku just cuci2 mata jerw skali amik gmbr..
dh penat, aku pown blk ar tmpt aku..
aku tgk at pantai x der pown dorang..aku tny mk aku maner dorang..mk aku mk aku ckp dorang naik "banana bot"..jeles nyer aku tgk..tp x perw ar..lain kali bley naik agi..dh nk dkt tgh ary mk suruh aku beli nasi goreng at kdai brhampiran aku pown pegi larh..kat kdai mmh ramai org..dh aku oder aku trus dudk..lama giler aku tunggu polak lak aku tunggu..akhirnyer siap gak mknan kitaorg..aku blk khemah aku..lps mkn dorang sambung blk mndi..aku tgk jer dorang..kul 3.30 dorang pown naik n pergi mndi..aku pown tunggu jer larh skali 2 kemas barang skali..dh siap sumernyer family aku pown blk..smblm blk kitaorg singgah jap at muzium tentera darat..
rmai gak org aku tgk..aku x msk pown just abh,adq n along aku jerw yg msk..aku duk luar with my mom n my auntie..aku mula bosan..last2 acu aku pown ajk aku msk terowong zaman dahulu..aku pown join jer larh..dh bsn nk wat mcm ner kn..mk aku tunggu at luar..best gak msk terowong zaman dahulu..bila semua dh selesai family aku pown blk umh..aku harap lain kali dpt pegi lg..
          
                                                       

                                                              
                                                

                                   
                                 

No comments:

Post a Comment