Wednesday, November 17, 2010

ary last di oztel!

ary selasa ary last aku at oztel jalil..perasaan?mesty larh sedey..sapa lak x sedey apabila brpsh ngan member kn..bgn pg ingtkn ada perhimpunan upanyer x der..lps 2 mkn time..mkn pown sama2..mesty rndu time 2..pas2 gi blkg dewan bestari untk apa?amik gmbr larh..apa agy..ehmm..abis amik gmbr aku anta surat 4 asrama utk thn dpn..then k.nad ajk amik gmbr..aku no hal jerw...
gi amik kotak at koop..pas2 blk oztel blk..dlm kul 10 aku gi skola byr yuran majalah pulak..blk oztel aku kms brg..x kms pown main meses ngan someone..dlm kul 11 aku gi mkn jap..then amik gmbr agy tok kenangan..
lps amik gmbr aku pown naik ats kemas barg tok blk..kul 1 adq aku dtg..aku tny maner cik amid?..dier ckp kita blk jln kaky..aku kata ko gila ker..brg aku bnyk ar..last2 aku suruh dier blk smbil bwk larh cikit brg aku..dlm kul 3 lak aku turun bwh..aku jelez tgk org lain mk bpk dorang amik sdgkn aku?blk ngan org lain...tiba2 mk aku kol"akq at ner?"aku jwb larh at oztel..mk aku kata rmai agy kerw at oztel?..
aku jwb bley larh..mk aku kata"tunngu nanty ibu amik kul 5"..time 2 aku eppy giler larh..sementara aku tunngu 2 memandangkn perut aku lapar.aku pown pergy lah beli waffer ngan syazana...lapar siot!then adq aku dtg agy..aku tny nk apa?dier ckp bila nk blk nenek dh mara..aku ckp lah ibu amik..kn aku dh meses ko..then adq aku pown bla..
smbil tunggu mk aku..aku pown meses boyak..kul 5.30..mk aku dtg..time 2 dh larh hujan lebat..aku pown main redah jerw larh..nasib baik azreen N syazana tlg aku kms brg..x der aku susah sgt..sblm blk aku peluk azreen..dier pesan at aku ko blajar rajin2 n jgn lupakn dier..sbrnya aku nk nangis time 2 tp cover jerw larh..dh abis suma urusan aku aku pown blk umh nenek aku..then itulah ary terakhir aku at oztel...selamat tinggal oztel..aku akn simpn kenanagan aku at oztel dlm aty aku..moga dpt msk agy thn dpn!

                              
                  
                                                          
                                                                             niew kami!
                                                            kami gempk!

No comments:

Post a Comment