Wednesday, November 17, 2010

pergi lawatan!

hary isnin yg lps dak asrama jalil pergy lawatan..dr kul 10.30 hingga kul 11.00 mlm..
bnyk gak kitaorg pergy lawat..patut nyer kul 7.30 kena gerak..tp lambat lak..aku pown x twu sbb nyer..
rmai gak yg polak menunggu trmsk aku..lama menunnggu akhirnyer kitaorg gerak jugak..sbrnyer aku dlm kesedihan..ye larh abg N akq ku x pergi..so rasa sunyi sikit!
mula2 gi taman botani..hari yg sungguh panas..lps dh abis melawat tmpt 2 aku pown pergy tmpt yg sepatutnyer..
radhi kata'tgk muka kak atien dh itam'..kuang asam punyer budak.rmai yg kata muka aku dh pucat..
ye larh aku x minum air pucat larh muka aku..lps 2 patut nyer gi taman warisan tp x jd coz x cukup masa..
so redha jer larh..so gi mkn larh..dh abis mkn kitaorg pown gi solat jap..dh abis solat kitaorg gi muzium pulak..
aku just jln ngan aida jerw..dh puas jln aku gi shopping jap..pas2 gy mkn..lps mkn naik bas gi masjid negara..
lps solat gi tasik titiwangsa..kat tasik titiwangsa aku mcm bdk2..main taman permainan..best!ilang cikit kesedihan aku yg melanda..dh puas main gi restoren nelayan..lps smbhyng apa agy mkn time larh..mkn steamboat lak 2.. first time larh aku mkn steamboat..sedap jugk!mula ingtkn dlm mangkuk 2 kuah tomyam upanyer kuah steambot..
bnyk jugk aku bantai..kembong perut aku mkn benda 2 dgn nasi nyer lg...bnyk jugk kenangan manis aku..
abis mkn aku pown brgmbr..smpat jugak aku amik gmbr ngan sarah,radhi N abg arul....faizam larh tukang amik gmbr kami..thaxs tau faizam..abis brgmbr,kitaorg pown nk blk oztel blk!aku tgk sume dh pnt..dlm bas rmai yg tido..tp aku x tido..smpai jerw oztel aku tukar bj..lps2 aku charger fon at blk prep...dh ar sorang2 tp kena berani lah jugk..(bajet jerw padahal takot)smbil charger meses larh jugk dgn someone..untk ilang kn ketakotan..
dh lama2 2 aku pown dh ngantok teru naik ats..time 2 sleep larh..itu larh seber sedikit ary lawatan..
                

                                       aku x akn lupa kngan itu!

                            
                                          niew gmbr aku,sarah,radhi N abg arul
                    
                                
                                        

No comments:

Post a Comment